Dead-code - forum.dead-code.org - Wintermute Engine Forum
General Information:
Latest News:
returning to an old project Colapso 27 Aug 2013 | 01:41 pm
returning to an old project. first images
Re: Shadow Of Nebula 27 Aug 2013 | 11:44 am
Beautiful ! En many congrats on the article
Re: Convert game by windows to android 26 Aug 2013 | 11:42 pm
I used eclipse to build the wmelite project, but "New android project from existing code" not work. When i imported project folder button for finish not worked. "Click click click" but nothing happen...
Re: Milí vážení prosím 26 Aug 2013 | 10:39 pm
Ahoj, zajtra ti napíšem ako to urobiť, teraz som tu len na skok
Re: Milí vážení prosím 26 Aug 2013 | 09:04 pm
#include "scripts\base.inc" #include "scripts\keys.inc" // store some of the game's attributes in global variables for convenience Keyboard = Game.Keyboard; Scene = Game.Scene; // load the right-cli...
Re: Milí vážení prosím 26 Aug 2013 | 08:57 pm
Hare Krsna Ne ne mimochodem moc si vážím vaší odpovědi... Prostě - kliknu na entitu ve scéně a ve hře to nic nevypíše. ale script je v pořádku...tudíž bude chyba možná v tom že sem to dělal v projektu...
Re: Images size 26 Aug 2013 | 05:44 pm
Thank you very much 2.0!
3D animation doesn't stop 26 Aug 2013 | 08:43 am
I'm using WME 1.10.001 and have the educational version of 3ds max 2014. I'm using the Alin Direct X Exporter free version since there isn't a Panda Direct X exporter for 3ds max 2014. The character...
Re: Nechci actora chodícího ve scéně 26 Aug 2013 | 03:30 am
Quote Nechci ve scéně mít chodícího actora ale přesto chci aby když kliknu na určitý objekt mluvil Musíš si vytvoriť neviditeľného aktora. Alebo, čo je ešte jednoduhšie, vytvor si entitu, pozadie bu...
Re: Levé a pravé tlačítko myši- actor talk 26 Aug 2013 | 03:26 am
Quote aby prostě jednoduše fungovalo ve scéně když kliknu levým tlačítkem myši actor mluví ... kliknu pravým actor také mluví ( viz actor talk..) -- děkuji za ochotu sna Stačí si vytvoriť skript ku ...